Tuesday, June 16, 2009

Kawan Ke Tak Kawan?

Can you really be a friend to your Ex Girlfriend? Tak janggal ke? For the girls.. Your Ex Boyfriend..

Hmm, can u be their friend, knowing that they are tangling or laughing with another guy? while ur sitting with your honey stars and watching MEn In Black on HBO.. hmm.. Pathethic.. well what to do.. that is life sumtimes..

macam tak percaya pun ada.. tapi itu aku masa aku break ngan awek aku.. dia nak kat aku, tapi dia still melekat ngan jantan lain.. Aku pulak bleh lagi layan dia, pasal.. apa aku pun tak tau.. aku tak teringin pun nak cari awek lain.. Loser? No I am not.. I just need time to be single.. Senang aku nak ke sana ke mari.. tak terikat ngan sapa-sapa.. Tapi still aku tak percaya, ko boleh berkawan dengan ex ko.. sebab kalau ko selesa pun, their current bf would not.. of course.

Hmm.. tapi jika masih ada cinta.. kenapa harus pergi?? ish3.. takpe lah.. lantak hang la..

Ok. Got to go guys. Aku nak kuar dengan Pija.. heheh (kami hanya berkawan biasa sahaja..)

1 comment:

  1. yup...sokong.......bleh berkawan...tp makan hati nanti

    ReplyDelete